Paskutiniais metais išpopuliarėjo trumpalaikės-akcijinės reklamos žinutės transliavimas -
šviečiančiuose diodiniuose besikeičiančio vaizdo ekranuose, kurie įrengti pagrindiniuose transporto arterijų šakose prie šviesoforų, kur didelės transporto spūstys. Reklaminiai stendai - vaizdo ekranai, tai savotiškas televizijos reklamos be garso takelio perkėlimas į viešą erdvę. Šios lauko reklamos formos pagrindinis privalumas – spalvingas, „sultingas“ reklaminės žinutės perteikimas su gyvai išreikšta emocija. Vaizdo ekranuose itin veiksminga trumpalaikė reklama, kai auditorija priverstinai įstrigusi transporto spūstyse ir tokiomis aplinkybėmis nepastebimai kelis kart peržiūri visą reklamos filmukų bloką (būdinga prieš ir po darbo laiko). Tačiau darbo metu, vakarais, savaitgaliais dažnai atsitinka taip, kad nesant transporto spūsčių, prie vaizdo ekrano keliaujantiems automobiliu tenka stabtelt tik labai trumpam laikui ir todėl nespėjama ne tik peržiūrėti viso reklamos filmukų bloko, bet net ir atsitiktinio vieno filmuko. Reklamos užsakovui nėra garantijos, jog auditorijai, į kurią nukreipta reklama, vykstant pro šalį bus transliuojamas būtent jo reklamos filmukas, o ne kitos firmos gal net firmos konkurentės reklaminis vaizdo klipas.
Taigi, vaizdo ekranai, iš pirmo įspūdžio įspūdinga reklamos pranešimo transliacijos forma. Tačiau ši forma neteikia reklamos užsakovui garantijos, kad reklamos užsakovo reklamos filmukas „nepaskęs“ tarp kitų firmų reklamos filmukų, transliuojamų tame pačiame reklaminiame bloke. Juolab, kad jei auditorija įstrigus transporto spūstyje pamatys visą reklaminį bloką, klausimas ar bendrame reklamos filmukų kontekste konkretaus užsakovo reklaminis filmukas bus idomiausias, nes jam teks konkuruoti vaizdo ekrane tiesiogiai lyginimo būdu su konkuruojančiais reklamos filmukais. Pažymėtina, kad vaizdo ekranai – patogi priemonė pasigaminus reklamos filmuką greitai pranešti reklamos žinutę visuose didžiuosiuose miestuose, nes jie įrengti pagrindinėse visų didžiųjų miestų sankryžose.